Riječ je o prekograničnom projektu razvoja ribolovnog turizma Unsko-sanskog kantona u BiH i dviju hrvatskih županija – Karlovačke i Ličko-senjske. Predsjednica Turističke zajednice Karlovačke županije Dina Begić rekla je kako je poznato da je ribolovni turizam u svijetu jedan od najrazvijenijih oblika turizma te vrlo velik prihod od njega. U svijetu postoje i specijalizirani sajmovi za tu vrstu turističke ponude, koju je i na nacionalnoj razini prepoznala Hrvatska turistička zajednica te o tome izdala brošuru.
Nositelji projekta su turističke zajednice iz Karlovca, Gospića i Bihaća, a suradnici na projektu Hrvatski centar za autohtone vrste riba i rakova krških voda iz Otočca i ribolovna društva iz Karlovca, Ogulina, Otočca, Gospića te Bosanske Krupe i Bihaća.
Svrha je projekta postići prepoznatljivu zajedničku turističku ponudu u održivome sportsko-ribolovnom turizmu i povećati za 30 posto broj organiziranih dolazaka turista, za što je već certificirano 28 turističkih vodiča te je uređena mala turistička infrastruktura na 15 odredišta s odmorištima, nadstrešnicama, molovima i s potrebnom signalizacijom uz prometnice.
Na konferenciji je također predstavljen projekt signalizacije uz autocestu Rijeka-Zagreb za Nacionalni park Plitvička jezera. Cilj je tzv. smeđe signalizacije, tj. dviju velikih informativnih ploča postavljenih krajem prošle godine na autocesti Rijeka-Zagreb, turiste pravodobno obavijestiti o mogućnosti silaska s autoceste na državnu cestu D 1 i posjetu Nacionalnom parku Plitvičkim jezerima. Predsjednica županijske Turističke zajednice Dina Begić rekla je novinarima da je važno dio prometa usmjeriti na staru cestu kako bi opstali ugostitelji i drugi gospodarski subjekti do Plitvica. Projekt je vrijedan oko 70 tisuća kuna, a izradu elaborata i ploča te njihovo postavljanje financirali su Karlovačka županija i Nacionalni park Plitvička jezera.
Predstavljene su i brošure "Jeste li znali..." kojima se promiče karlovački kraj i dio oko Zagreba, a cilj je promijeniti percepciju građana i turista da je to manje zanimljivo područje na putu prema Jadranskome moru . Izbor i opis zanimljivosti dao je Goran Majetić, a grafički ga je oblikovao karlovački studio "Identity". Karlovačka županija, grad Karlovac i Turistička zajednica grada Zagreba financirali su projekt sa 70.000 kuna. Naklada je 10.000 komada, a distribuirat će se na turističkim info-punktovima i u hotelima.