Tim projektom želimo ojačati suradnju i komunikaciju malih poduzetnika u turizmu, obiteljskih hotelijera i javne uprave na razvoju destinacijskog proizvoda i menadžmenta, te unaprijediti konkurentnost obiteljskih i malih hotela poboljšanjem učinkovitosti prodaje i promocije putem interneta, istaknuo je Klarić.
Državni tajnik u Ministarstvu turizma Branko Grgić podsjetio je na dobru suradnju prigodom provedbe projekta "Mali i veliki hoteli" koji je realiziran 2009., te istaknuo kako su u novi projekt uključeni svi zainteresirani turistički djelatnici, a ne samo članovi Udruge hotelijera.
Prezadovoljni smo ovogodišnjom turističkom sezonom, a već razmišljamo o sljedećoj godini, tako da Hrvatska po prvi puta radi turističku strategiju kojom bi povećala broj domaćih i inozemnih gostiju u predsezoni i posezoni, kao i animirala turiste iz Kine, Japana i drugih zemalja, naglasio je Grgić.
Klarić je pak najavio aktivnosti za realizaciju projekta - seminare za dužnosnike i menadžere odgovorne za razvoj turizma i planiranje na državnoj i lokalnoj sredini, seminare za vlasnike i menadžment hotela, te studijsko putovanje u Italiju.
Strateško upravljanje i destinacijski menadžment ključni su elementi za održivi razvoj turizma u Hrvatskoj, pa vjerujemo da će razmjena iskustava i prenošenje najuspješnijih primjera iz Italije i drugih europskih zemalja još više ojačati naše kapacitete za upravljanjem destinacijama, zaključio je Klarić.