Ocijenio je kako je učenje glavna poluga promjena u društvu, a znanje osnovni resurs razvoja.
Napomenuvši kako danas neki govore istinu da bi ostali na vlasti, a drugi da bi na vlast došli, Srića je istaknuo kako će HSLS inzistirati na tome da učenje postane temeljna vrijednost, a ulaganje u znanje najvrjednija investicija.
Smatra i kako se treba trajno boriti za dostojanstvo učitelja, profesora i znanstvenika.
Rekao je kako HSLS zato predlaže da se izdvajanje iz proračuna za obrazovanje i znanost poveća do europskoga prosjeka, koji iznosi 8,5 posto BDP-a. "Treba povećati plaće učiteljima, nastavnicima, profesorima i znanstvenicima primjereno rezultatima njihova rada," rekao je dodavši kako bi njegova stranka ukinula školarine za uspješne i redovite studente te uvela povlaštene učeničke i studentske kredite za ostale.
Ocijenio je kako bi inovaciju te transfer novih tehnologija u gospodarstvo trebalo, primjerice kao i u Finskoj, uvesti kao jedan od ključnih kriterija napredovanja.
Glavna tajnica HSLS-a Dorica Nikolić smatra kako bi mnogi političari umjesto škara i vrpci u ruke trebali uzeti knjigu.
"Kako bi se spriječila hiperprodukcija odlikaša trebamo uvesti malu maturu," rekla je dodavši kako bi trebalo uvesti nastavu u jednoj smjeni.
Istaknula je kako bi trebalo smanjiti i broj obveznih, a povećati broj fakultativnih predmeta na svim razinama obrazovanja.
Miljenko Šimpraga smatra kako bi, radi prilagodbe radne snage poslodavcima i potrebama gospodarstva, trebalo odmah izraditi nove zakone o obrazovanju i znanosti te radi brže prekvalifikacije nezaposlenih utemeljiti nacionalnu zakladu za obrazovanje odraslih.