"Slušajući današnju lijevu i desnu koaliciju, o rješavanju gospodarskih problema govore ljudi koji nisu u životu puno radili, a mnogi od njih nisu ništa radili i ne znaju za te probleme i nikad ih nisu vidjeli. Glavni je problem hrvatske države, što ljudi koji su svojim rukama nešto zaradili 'nemaju pravo glasa u Hrvatskoj', nisu uključeni i imaju sudbinu kao cestovni prijevoznici", upozorio je Kosor zajedno s njihovim predstavnicima na konferenciji održanoj ispred tvrtke Robni terminali na Žitnjaku.
Program lijeve koalicije "neizvediv i na granici s bajkom", a ono što je nudila vlada HDZ-a i HSS-a u proteklih osam godina nije rješenje, smatra Kosor.
HSLS je stoga odlučio pomoći malim i srednjim poduzetnicima kako bi im olakšao poslovanje, te dobio podršku klastera cestovnih prijevoznika, jer bez malih i srednjih poduzetnika neće biti gospodarskog oporavka, niti zapošljavanja 150 tisuća nezaposlenih, naglasio je Kosor.
Poručio je da to mora biti jasno političarima i onima koji žive u "proračunskoj Hrvatskoj".
Mali i srednji poduzetnici su u svojevrsnom reketu velikih korporacija i državnih tvrtki, plaća im se sa 200, pa i 300 dana odgode i u prošloj su godini imali gubitak od 6,5 milijardi kuna. Usude li se naplatiti zatezne kamate gube buduće poslove te im se, umjesto plaćanja novcem, nude kompenzacije u brašnu i ulju, a njima dodatno gube 30-tak posto, a PDV moraju platiti u roku od 30 dana. Stoga HSLS traži, među ostalim, donošenje zakona o rokovima plaćanja, a tu inicijativu, koja je sastavni dio 10 točaka kojima nastoji olakšati i njihov položaj podržali su cestovni prijevoznici.
Prijevoznički poduzetnik i klaster menadžer cestovnih prijevoznika Anton Kolak upozorio je na njihove glavne probleme, a kao najveće je istaknuo nelikvidnost i kompenzacije, uz nemogućnost naplate zateznih kamata zbog gubitka budućih poslova.