Tvrtka je zabilježila rast i u životnim i u neživotnim osiguranjima, dok je tržište u istom razdoblju bilo u minusu u oba segmenta, ističu iz Allianza.
Ukupni bruto premijski prihodi Allianza iznosili su 535,9 milijuna kuna, odnosno 4,8 milijuna kuna više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je istodobno ukupno tržište palo za 2 posto.
Tržišni udio Allianza na kraju lipnja bio je 10,8 posto, što je porast u odnosu na isto razdoblje u 2010. kada je iznosio 10,5 posto, kaže se u priopćenju.
Adekvatnost kapitala na kraju lipnja iznosila je 221 posto, znatno više od zakonskog minimuma za hrvatske osiguravatelje od 100 posto.
U neživotnim osiguranjima ukupna bruto premija Allianza Zagreb iznosila je 363,6 milijuna kuna, što je za 0,3 posto više od premijskog prihoda iz istog razdoblja prošle godine čime je Allianz povećao tržišni udio na 9,6 posto. Bolje rezultate od tržišta Allianz je ostvario u osiguranju od automobilske odgovornosti, nezgode i odgovornosti.
U životnim osiguranjima Allianz je ostvario rast premijskog prihoda od 2,1 posto, dok je tržište zabilježilo pad od 1,8 posto u odnosu na prvo polugodište protekle godine. Tako je bruto premijski prihod tvrtke od životnih osiguranja u prvih šest mjeseci ove godine iznosio 172,3 milijuna kuna. Allianz je u životnim osiguranjima povećao tržišni udio na 15 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 14,5 posto.