Po SDP-ovu prijedlogu, koji bi se uskoro trebao naći na dnevnom redu Gradske skupštine, stanovnici bi imali povlaštene, jeftinije karte unutar bloka u kojemu žive, ali s njima se ne bi mogli koristiti unutar iste zone u drugim dijelovima grada, kao što je to sada slučaj, rekao je predsjednik zagrebačkog SDP-a Davor Bernardić, poručivši s današnje konferencije za novinare da "prihodi Zagrebparkinga ne smiju biti u prvom planu".
Predlaže se i prošireni broj usluga - prodaja tjedne, mjesečne i godišnje karte svim korisnicima, otvaranje parkirališta na rubnim dijelovima grada odakle bi se dalje koristio javni prijevoz, besplatno parkiranje od 15 minuta radnim danom u blizini škola i dječjih vrtića, te zone gdje parkiranje uopće ne bi bilo dozvoljeno.
Cilj je, kaže Bernardić, pospješiti javni prijevoz, smanjiti broj automobila u centru grada, ali i ujednačiti krug korisnika povlaštenih karata tako da "nitko više ne bude ni diskriminiran ni privilegiran zato što živi u određenom dijelu grada".
Iako su u gradskom SDP-u očekivali da će se ovaj njihov prijedlog naći sutra na dnevnom redu Gradske skupštine, to se, rekao je Bernardić, vjerojatno neće dogoditi jer još "od MUP-a nisu dobili suglasnost".
Bernardić je pritom kazao da je do sada MUP izdavao suglasnost na zahtjev gradonačelnika Milana Bandića u roku od 24 sata. "Mi od prošlog tjedna nismo dobili tu suglasnost. MUP bez obzira od koga prijedlog dolazio trebao bi se isto ponašati prema svim građanima, upozorio je, izrazivši "rezervu da na to postupanje MUP-a mogu utjecati neki posebni odnosi".
Odluku o parkiranju u gradu donosi Skupština, uz prethodno mišljenje gradonačelnika. Cijene i uvjete parkiranja u javnim garažama određivao bi organizator parkiranja za svaku garažu, rekao je Bernardić.