Iako su Slovaci već tradicionalno prisutni turisti u Hrvatskoj, što dokazuje i brojka od 310.031 slovačkih turista koji su u prošloj godini boravili u Hrvatskoj i ostvarili 2,08 milijuna noćenja, na izložbi Be CROative otkrili su mnoge detalje o Hrvatskoj s kojima do sada nisu bili upoznati.
Hrvatski inovatori i najkvalitetniji hrvatski proizvodi predstavljeni na izložbi pobudili su veliki interes posjetitelja što nas čini izuzetno zadovoljnima i još jednom potvrđuje značaj ove izložbe, izjavio je direktor izložbe Trpimir Župić.
Bilateralna gospodarska suradnja, koja je sada na razini od 265,2 milijuna dolara, sigurno ima mogućnosti razvoja i proširenja u području energetike, automobilske industrije, proizvodnje tramvaja, cestogradnje, kemijske industrije, strojogradnje, regionalnog razvoja i prometa, kazao je.
Napominje i kako je izložba Be CROative samo jedna od aktivnosti koju Komora provodi na području međunarodne promocije hrvatskoga gospodarstva u inozemstvu, unaprjeđenja i povećanja hrvatskog izvoza i stranih ulaganja u Hrvatsku.
Cilj izložbe je promovitrati Hrvatsku kao zemlju koja posjeduje svjetski poznate izume i proizvode.
Izložba je vizualno predstavljena u obliku dvije kocke. U staklenim vitrinama izloženi su brojni hrvatski proizvodi nosioci znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" te svjetski poznati izumi Hrvata, dok se na videozidu prikazuju slike hrvatskih proizvoda popraćene tipičnim zvukovima mora, galebova, cvrčaka i dalmatinskih kampanela.
Komora na izložbi u Slovačkoj predstavlja 38 hrvatskih proizvoda, nosioca prestižnih znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta".
Među njima su Podravkina Vegeta, Plivin Sumamed, Badelova šljivovica, Kraševa bajadera, voćni sirup Amarena i Maraschino iz Maraske, Paška čipka, Paški sir, Lepoglavska čipka, Posedarski pršut, Brač fini sapuni od maslinova ulja itd.