"Kada bi te teze bile istinite, one bi bile zabrinjavajuće", rekao je Raboteg i dodao da je ministar obrane na početku mandata naglasio da mu je jedan od prioriteta uključivanje domaćih poduzeća u poslove s MORH-om.
Raboteg je na konferenciji za novinare rekao da se MORH za održavanje kanadera, pilatusa i air-tractora koristi ZTC-om (bivši Zrakoplovno-tehnički zavod u Velikoj Gorici) koji je izdvojen iz sustava Ministarstva i koji posluje kao samostalno poduzeće.
"Sve naše zrakoplove na nižim i jednostavnijim razinama održavanja (prve i druge razine) održavamo u našim bazama, a ZTC održava zrakoplove na trećoj, najzahtjevnijoj razini", rekao je.
Istaknuo je da u MORH-u nabava rezervnih dijelova i potrošnog materijala teče potpuno u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi, a ZTC za svoje potrebe sam nabavlja dijelove i potrošni materijal, što poslije naplaćuje od MORH-a.
U našim planovima za HRZ predviđeno je da se niže razine održavanja zrakoplova uvijek provode u bazama, a da se za zahtjevnije razine koristi ZTC-om, dodao je Raboteg.
Predsjednik Uprave ZTC-a Zdravko Delić rekao je da je ZTC, otkad je izdvojen iz sustava MORH-a, ovlašten za treći i najzahtjevniji stupanj održavanja zrakoplova hrvatskih Oružanih snaga te da je za to u potpunosti ovlašten. Naglasio je da su na zrakoplovima obavljene sve potrebne preinake i popravci za sljedeću protupožarnu sezonu.
Od šest protupožarnih zrakoplova tipa kanader i šest tipa air-tractor potpuno su spremna po četiri zrakoplova, a ostali će biti spremni do početka prutupožarne sezone, kažu u MORH-u.