U mjesec dana postojanja, nova internetska adresa (http://wefeedback.org/fr/home) omogućila je gotovo 110.000 obroka djeci koja trpe glad u 60 zemalja Afrike, Azije i Latinske Amerike, objavio je WFP-ov čelnik Pierre Guillaume Wielezynski.
Zamisao je potaknuti korisnike interneta da kroz igru uplaćuju male svote, prosječno 20 dolara, čineći tako dobro djeci i motivirajući i prijatelje s društvenih mreža (facebook, twitter, linkedin,..) na donaciju. Sustav nagrada (bedževa) osmišljen je za najveće donatore te one koji dovedu najviše svojih prijatelja.
"To nije kampanja koja će trajati mjesec ili dva, želimo da stranica zaživi kako bi se putem nje trajno pomagalo" i svake godine nahranilo 22 milijuna djece, rekao je Wielezynski.
Na ulaznoj je stranici kalkulator kojim korisnik izračuna koliko košta njegovo najmilije jelo, primjerice pizza, sendvič ili suši, a zatim se ta svota preračunava u broj djece koju je njome moguće nahraniti. Stranica tada poziva surfera da se odrekne najdražeg jela i "podijeli" ga djeci.
"Procjenjuje se da se na čokolade i slatkiše u Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Država u vrijeme Uskrsa potroši 2,1 milijarde dolara, a to je svota potrebna za naš program kroz 2 godine", rekao je Wielezynski.
Humanitarnoj akciji su kumovi poznate osobe, primjerice glumica Drew Barrymore, pjevačica Cristina Aguilera ili brazilski nogometaš Kaka koji ima 2,5 milijuna prijatelja na Twitteru.
"Kaka je sam darovao obroke za 900 djece, a njegova je zajednica zatim darovala obroka za više od četiri tisuće djece", navodi autor projekta.