U prva tri ovogodišnja mjeseca u Hrvatskoj je prodano 10.488 vozila, ili 16,7 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Prema markama, najviše novih automobila u Hrvatskoj u ožujku je prodao Renault - 420, što je tržišni udjel od 10,9 posto.
Sa 394 prodana automobila i tržišnim udjelom od 10,3 posto slijedi Opel, a na trećem mjestu je Volkswagen sa 388 automobila i udjelom na hrvatskom tržištu od 10,1 posto.
Hrvatski kupci tijekom ožujka kupili su 321 novu Škodu i 300 novih Chevroleta.
Renault vodi i u poretku za prva tri mjeseca sa 1.160 automobila i udjelom na tržištu od 11 posto. S udjelom od 10 posto i 1.050 automobila slijedi Škoda, a Opel je treći sa 1.012 automobila i udjelom od 9,6 posto.
Među prvih pet su i Volkswagen (997 automobila) i Peugeot (800).
Po markama, Škoda Octavia je najprodavanija u ožujku sa 255 komada i u prva tri mjeseca sa 852 prodana automobila.
Dobru prođu na hrvatskom tržištu tijekom prva tri ovogodišnja mjeseca imali su i Opel Astra, Renault Megane, Volkswagen Golf, Renault Clio, Volkswagen Polo itd.
Najviše automobila tijekom prvog tromjesečja prodano je u zagrebačkoj regiji - 3.921 ili 27,4 posto ukupne prodaje. Slijede Primorsko-goranska, Splitsko-dalmatinska i Osječko-baranjska županija, a na dnu su Ličko-senjska, Virovitičko-podravska i Požeško-slavonska županija.