To je neto dobit nakon izvršenih korekcija za izvanredne stavke u iznosu od 66,9 milijuna kuna (ugovorni odnos s OTP Bank Nyrt. od 21 milijun kuna, usklađenja vrijednosti obveznica od 34,2 milijuna kuna te isplaćenih otpremnina u iznosu od 12,5 milijuna kuna).
Prihodi strateškog poslovnog područja prehrane i pića iznosili su 2,77 milijardi kuna i u usporedbi sa 2009. godinom niži su za dva posto, a pad prodaje posljedica je smanjenja prodaje u Hrvatskoj za 7 posto. Na inozemnim tržištima prodaja prehrane i pića porasla je za tri posto.
U području farmaceutike prošle je godine ostvarena prodaja u iznosu od 744,2 milijuna kuna, što je jedan posto manje u odnosu na 2009. godinu. Pritom je prodaja u Hrvatskoj smanjena za šest posto, zbog pada prodaje lijekova na recept (za 7 posto) i bezreceptnih proizvoda (za 8 posto), kaže se u priopćenju.
Podsjeća se da je HZZO u lipnju prošle godine donio novu listu lijekova sa sniženim cijenama velikog broja lijekova, a posljedica je niža razina prodaje lijekova na recept. Slabiju prodaju bezreceptnih proizvoda tumače recesijom i smanjenjem osobne potrošnje.
Operativni troškovi Grupe Podravka u prošloj godini bili su manji za četiri posto u odnosu na 2009. godinu.
Iako je u 2010. godini Grupa Podravka ostvarila nižu prodaju nego u godini prije, ostvareni su značajni pozitivni pomaci na svim razinama profitabilnosti, što je rezultat unapređenja poslovnih procesa i racionalnijeg upravljanja troškovima, kažu iz Podravke.