Delta Maxi grupa ima 450 maloprodajnih objekata u okviru pet tržišta (Srbija, Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska i Crna Gora), a zapošljava više od 15.000 ljudi.
Kako se navodi u priopćenju Delta Holdinga objavljenom na njihovim internet stranicama, ova transakcija predstavlja jednu od najvećih stranih investicija u Srbiji i omogućava da Delta Maxi postane dio globalnog lanca maloprodaje prehrambenih proizvoda, jednog od najvećih u jugoistočnoj Evropi.
Zaključenje transakcije očekuje se u trećem kvartalu 2011.
Predsednik Delta Holdinga Miroslav Mišković ocijenio je da je ova transakcija veliki korak Srbije ka Europskoj uniji, a za Delta Maxi početak nove faze razvoja.
Nakon prodaje Delta Maxija Delhaize Grupi, Delta Holding će nastaviti sa razvojem i investiranjem u svoju osnovnu djelatnost - agrar i proizvodnju hrane.
Delta Holding će takođe, kako se navodi, nastaviti sa ulaganjima u razvoj nekretnina, prije svega u izgradnju novih šoping molova, rezidencijalnih i komercijalnih objekata u Srbiji i ostalim zemljama jugoistočne Europe.
Od otvaranja svog prvog maloprodajnog objekta 2000. godine Delta Maxi je postao najveći maloprodajni lanac u Srbiji i jedan od vodećih u jugoistočnoj Europi.
Međunarodna maloprodajna trgovinska kompanija Delhaize Grupa, koja posluje na tri kontinenta, imala je u 2010. godini prihod od 20,8 milijardi eura i 137.000 zaposlenih.
Delhaize Group je na svojim internet stranicama objavila da je ušla je u preuzimanje srbijanskog trgovinskog lanca Delta Maxi, čime će, zajedno sa postojećim operacijama Delhaize-a u Grčkoj i Rumunskoj, postati vodeći trgovac u jugoistočnoj Europi.
Kako je predviđeno ugovorom, Delhaize će za preuzimanje Delta Maxija platiti 932,5 milijuna eura, uključujući tu i dugovanja srbijanske tvrtke u iznosu od oko 300 milijuna eura, navodi se.
Predsjednik i glavni direktor Delhaize Groupa Pierre-Olivier Beckers u izjavi srbijanskoj državnoj televiziji RTS-u, istaknuo je kako kupci mogu imati povjerenja da će jedan od ključnih prioriteta novog vlasnika biti da ponudi konkurentne cijene.