Kako se navodi u tom priopćenju, Maersk Line potpisao je sporazum s drugim po veličini južnokorejskim brodograditeljem Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering (DSME) o gradnji 10 golemih plovila, s opcijom za kupnju dodatnih 20.
Brodovi će biti kapaciteta 18.000 TEU-a a južnokorejska brodograditeljska tvrtka isporučit će ih u razdoblju od 2013. do 2015.
"Nova plovila neće samo podići letvicu kada je u pitanju veličina brodova već će i osigurati i ostvarenje ciljeva tvrtke Maersk Line uz najniže moguće troškove", stoji u priopćenju Moller-Maerska.
Novi kontejnerski brodovi dužine 400 metara, 59 metara širine, te 73 metra visine bit će "najveća plovila u svijetu u svim kategorijama" ali će emitirati upola manje ugljičnog dioksida no što je industrijski prosjek u azijsko-europskoj trgovini, ističe se nadalje u priopćenju.
"Jedan od najvećih izazova s kojim se danas suočavamo je kako ispuniti potrebe rastuće populacije i istodobno minimalizirati utjecaj kojeg će to imati na naš planet", kazao je izvršni direktor Maersk Linea Eivind Kolding.