Referentno razdoblje za to istraživanje za glavne varijable je siječanj 2010. godine, u uzorak je odabrano 4.500 tvrtki, a odazvalo se njih 64 posto ili 2.868 iz različitih djelatnosti.
U odnosu na isto prethodno istraživanje tvrtki koje upotrebljavaju računala 2010. je bilo jedan posto manje, ali ih četiri posto više ima internet stranicu, što je za analitičare Državnog zavoda za statistiku pokazatelj neophodnosti interneta za učinkovito poslovanje.
Porast od jedan posto među poduzećima postoji i pri korištenju interneta za bankarske i financijske usluge i za to je 2010. internet koristilo 85 posto poduzeća, dok ih pet posto više ili 63 posto internet koristi za administrativne svrhe.
Usluge e-uprave upotrebljava 63 posto poduzeća, pri čemu su sve vrste tih usluga zabilježile blagi porast korištenja. Tako 57 posto tvrtki ili jedan posto više njih koristi usluge e-uprave za prikupljanje informacija, 59 posto ili tri posto više koristi usluge za prikupljanje obrazaca, dok su usluge za podnošenje ponuda za natječaje u elektroničkom obliku porasle s 13 na 16 posto.
Istraživanje je pokazalo i da je u porastu internetska kupnja i prodaja roba i usluga. Putem interneta 2010. kupovalo je 32 posto poduzeća ili jedan posto više, a za isti je postotak porastao broj tvrtki koje prodaju putem interneta i takvih je 24 posto.
Od 95 posto poduzeća s pristupom internetu najviše ih, 76 posto ili četiri posto više, koristi neki oblik fiksne širokopojasne veze, a sve više ih upotrebljava i mobilni pristup internetu.