Ta procjena ukazuje na veliko povećanje u odnosu na 5,2 milijarde dolara, koliko je prošle godine potrošeno na mobilne aplikacije, ističe konzultantska tvrtke Gartner, predviđajući da će se ove godine putem interneta nabaviti čak 17,7 milijardi aplikacija ili više nego dvostruko više u usporedbi s 8,2 milijardi u 2010. godini.
Gartner također predviđa da će broj aplikacija nabavljenih putem interneta u razdoblju od 2008. do kraja 2014. dosegnuti više od 185 milijardi.
Prosječan broj aplikacija za mobilne telefone pritom će stagnirati, "valja poći od pretpostavke da će potrošači više nabavljati aplikacije za multimedijska tablet računala, što će snažno potaknuti ukupan prosječan broj nabavljenih aplikacija po uređaju", procjenjuju u toj savjetodavnoj tvrtki.
Izvori prihoda u segmentu aplikacija za mobilne uređaje obuhvaćaju naknade za kupovinu aplikacije u internetskoj trgovini i oglase autora aplikacija, pojašnjavaju u Gartneru.
Računa se da će udio besplatnih aplikacija u ukupnom prometu internetskih trgovina ove godine iznositi čak 81 posto, navode u Gartneru, dodajući ipak da se očekuje rast broja plaćenih aplikacija paralelno jačanju povjerenja kupaca u mehanizme plaćanja.