Neto gubitak je u tromjesečnom razdoblju do prosinca bio u visini 256,5 milijardi wona (229,3 milijuna dolara), u usporedbi s neto dobiti od 361,9 milijardi wona u istom razdoblju 2009.
To je ujedno najveći tromjesečni gubitak južnokorejske tvrtke od prvog tromjesečja 2009.
Poslovne rezultate LG-ja pritisnuli su gubici u televizijskom odjelu, pri čemu kompanija još uvijek pokušava uhvatiti korak s domaćim i međunarodnim konkurentima, poput Samsunga i Applea u segmentu smartphonea.
Tromjesečni prihodi od prodaje povećali su se 1,8 posto na godišnjoj razini na 14.700 milijardi wona, a operativna dobit porasla je na 245.700 milijardi, sa 113.800 milijardi wona u istom razdoblju prethodne godine.
Prihodi u cijeloj prošloj godini iznosili su 55.700 milijardi wona, čime su ostali gotovo nepromijenjeni u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Operativna je pak dobit pala je s 2.700 milijardi na 176,4 milijarde wona.
LG je drugi po veličini proizvođač televizora u svijetu, nakon Samsung Electronicsa, i treći po veličini proizvođač mobitela, iza Nokije i Samsunga.