Francuske maloprodajne tvrtke Carrefour SA i Auchan, te francuski ugostiteljski div Sodexo i britanski lanci restorana Pret Manger i Moshi Moshi našli su se tako u skupini tvrtki koje su se obvezale da više neće u svojoj ponudi imati plavpoperajnu tunu dok se ne poboljša stanje njezine populacije, priopćeno je iz WWF-a.
Ta međunarodna organizacija za zaštitu okoliša podsjeća da se populacija tune nalazi na rubu nestajanja.
Stoga su tvrtke udružile snage s WWF-om kako bi usmjerili pritisak na sudionike sastanka Međunarodne komisije za zaštitu atlantskih tuna (ICCAT) da poduzmu hitne mjere kako bi se ta riblja vrsta sačuvala od istrebljenja.
Očekuje se da će ICCAT na sastanku u Parizu koji završava u subotu utvrditi nove kvote za izlov plavoperajne tune.
WWF i druge skupine za zaštitu žele da 48 zemalja članica ICCAT-a obustavi izlov ili da drastično smanji ribolovne kvote.