Uz izrečenu upravnu mjeru HAKOM je Hrvatskom telekomu ujedno naložio da u roku od osam dana postupi prema rješenju od 26. kolovoza ove godine.
U obrazloženju HAKOM-a kaže se da je HT nudio, ugovarao i pružao javnu govornu uslugu u nepokretnoj mreži po cijenama nižim od onih odobrenih od strane HAKOM-a i njegovih prednika i jer je na odobrene cijene davao popuste suprotno načelu nediskriminacije.
HAKOM je krajem kolovoza utvrdio da je HT kršio regulirane maloprodajne cijene telekomunikacijskih usluga u nepokrenoj mreži te je HT-u zabranio svako daljnje nuđenje, ugovaranje i pružanje usluga u fiksnoj telefoniji po cijenama nižim od onih odobrenih od strane HAKOM-a, kao i odobravanje bilo kakvih popusta na cijene niže od odobrenih.
Utvrđeno je da je HT prekršio regulatornu obvezu iz članka. 63. Zakona o telekomunikacijama, jer je nudio, ugovarao i pružao javnu govornu uslugu u nepokretnoj mreži velikim korisnicima po cijenama nižim od onih odobrenih od strane HAKOM-a i uz primjenu diskriminirajućih i netransparentnih popusta, čime je onemogućio pravednu tržišnu utakmicu definiranu Zakonom o telekomunikacijama.
HT pak u jednom od svojih podnesaka navodi da maloprodajne usluge u nepokretnoj javnoj telefonskoj mreži nudi prema cijenama iz cjenika objavljenog na svojoj službenoj internetskoj stranici, sukladno zakonu. Navodi i da radi ostvarivanja zahtjeva za troškovno orijentiranim cijenama, na cijene iz cjenika za uslugu u nepokretnoj javnoj telefonskoj mreži velikim poslovnim korisnicima odobrava količinske popuste koji nisu zabranjeni.