Od ukupno 456 izlagača koji su se ove godine predstavili na "Ambienti", njih 182 su iz inozemstva, a ostalo su domaći izlagači čije je broj u odnosu na prošlu godinu porastao deset posto.
Predstavnici Zagrebačkog velesajma ocijenili su kako je Ambienta važan element ukupne promocije hrvatske drvno-prerađivačke djelatnosti te okupljanja i povezivanja svih relevantnih faktora u tom sektoru.
U zadnjih deset godina Ambienta je postala brend i najznačajniji specijalizirani sajam ZV-a, istaknuli su.
Tijekom Ambiente održano je niz stručnih skupova, savjetovanja, okruglih stolova, prezentacija i slično, na kojima se razgovaralo o daljnjem razvitku drvno-prerađivačkog sektora.
Istaknuto je, uz ostalo, kako je drvna industrija na dobrom putu oporavka, što pokazuju pozitivni trendovi u prvih osam mjeseci ove godine, no nužno je i dalje ulagati u taj sektor kako bi se povećala njegova konkurentnost.
Izvoz drvne industrije u prvih je osam mjeseci ove godine porastao više od 10 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, a uvoz je smanjen 20 posto. Pritom je pozitivan trend zabilježen i u proizvodnji namještaja u kojoj je izvoz povećan 13 posto, a uvoz smanjen 20 posto.
Drvna industrija izvozno je orijentirana, prošle je godine ostvarila suficit u robnoj razmjeni s inozemstvom od 100 milijuna američkih dolara, a u prvih osam mjeseci ove godine 176 milijuna dolara.
U sklopu Ambiente dodijeljene su i nagrade za kvalitetu Mobil Optimum, zatim nagrade za cjelovitost marketinškog nastupa te za najuspješnije ambijentalno izlaganje.