HGK priprema marketinšku kampanju usmjerenu na domaće trgovine namještajem uz istovremenu fokusiranost na hrvatske drvoproizvođače, istaknuo je pomoćnik direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Rajko Ružička.
Hrvatska drvna industrija izvozi oko 65 posto proizvodnje od čega su 70 posto finalni proizvodi, a unutar finalnih proizvoda namještaj sudjeluje s oko 40 posto.
Postoji tržišna mogućnost većeg plasiranja hrvatskog namještaja na domaćem tržištu što će se stimulirati budućom marketinškom kampanjom, a prodajna mjesta s hrvatskim namještajem bit će posebno označena, kazao je dodajući da je domaći namještaj ne samo kvalitetan već ima i sve privlačniji dizajn.
Direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković istaknula je kako je naše tržište proizvoda od drva liberalizirano i neće biti promjena u režimu trgovine ulaskom Hrvatske u EU. Međutim, treba očekivati dolazak velikih inozemnih trgovačkih lanaca koji se bave prodajom namještaja.
Podsjetila ja kako je HGK inicirala kampanju "Drvo je prvo" za koju sada zna više od 80 posto hrvatskih građana, a pružit će i marketinšku potporu afirmaciji domaćih trgovina namještajem te domaćih drvoproizvođača.
Direktorica Sektora za trgovinu HGK Milica Rakuša Martulaš je podsjetila kako je nacionalna kampanja "Kupujmo hrvatsko" ostvarila značajne rezultate te kako se takvi efekti mogu očekivati i od buduće kampanje kojom će se nastojati što uspješnije pozicionirati hrvatski namještaj i domaće trgovce.