Dobiven istraživanjem među 2.000 Nijemaca koje je proveo institut za istraživanje tržišta GfK sa sjedištem u Nurembergu, indeks optimističnosti potrošača u pogledu budućnosti uvećan je na 5,1 s revidiranog ožujskog očitanja od pet.
"Općenito je optimizam među potrošačima ostao stabilnim", navodi GfK objavljujući svoje najnovije izvješće. "Dok su Nijemci nešto manje optimistični glede poslovnih ciklusa i suzdržani oko svojih financija, njihova je spremnost za poduzimanje većih kupovina ponovno porasla", ocijenio je GfK.
Projicirano očitanje za travanj, temeljem provedenog GfK-ova istraživanja, na najvišoj je razini od prosinca 2001., a uslijedilo je nakon podužeg perioda stagnacije osobne potrošnje budući su visoka nezaposlenost i slab rast plaća držali njemačke potrošačke podalje od trgovina i prodajnih salona.
Uz osobnu potrošnju koja predstavlja oko 60 posto njemačkog bruto domaćeg proizvoda, porast povjerenja potrošača kao i poslovnog povjerenja pojačava očekivanja vezana uz izglede za rast njemačkog gospodarstva.