FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Povjerenje njemačkih potrošača na najvišoj razini u zadnje četiri godine

Autor: ;vmom;
BERLIN, 29. ožujka 2006. (Hina/dpa) - Optimizam njemačkih potrošača nanajboljem je putu da u travnju dosegne najvišu razinu u zadnje više odčetiri godine, pokazuje istraživanje objavljeno u srijedu, uslijednovih naznaka da potrošači u najvećem europskom gospodarstvu počinjuposezati u svoje novčanike i iznova trošiti.
BERLIN, 29. ožujka 2006. (Hina/dpa) - Optimizam njemačkih potrošača na najboljem je putu da u travnju dosegne najvišu razinu u zadnje više od četiri godine, pokazuje istraživanje objavljeno u srijedu, uslijed novih naznaka da potrošači u najvećem europskom gospodarstvu počinju posezati u svoje novčanike i iznova trošiti.

Dobiven istraživanjem među 2.000 Nijemaca koje je proveo institut za istraživanje tržišta GfK sa sjedištem u Nurembergu, indeks optimističnosti potrošača u pogledu budućnosti uvećan je na 5,1 s revidiranog ožujskog očitanja od pet.

"Općenito je optimizam među potrošačima ostao stabilnim", navodi GfK objavljujući svoje najnovije izvješće. "Dok su Nijemci nešto manje optimistični glede poslovnih ciklusa i suzdržani oko svojih financija, njihova je spremnost za poduzimanje većih kupovina ponovno porasla", ocijenio je GfK.

Projicirano očitanje za travanj, temeljem provedenog GfK-ova istraživanja, na najvišoj je razini od prosinca 2001., a uslijedilo je nakon podužeg perioda stagnacije osobne potrošnje budući su visoka nezaposlenost i slab rast plaća držali njemačke potrošačke podalje od trgovina i prodajnih salona.

Uz osobnu potrošnju koja predstavlja oko 60 posto njemačkog bruto domaćeg proizvoda, porast povjerenja potrošača kao i poslovnog povjerenja pojačava očekivanja vezana uz izglede za rast njemačkog gospodarstva.

(Hina) xvmo ysbo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙