FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Milka najjača robna marka u regiji, Vegeta hrvatska uzdanica

Autor: ;dduk;
ZAGREB, 22. ožujka 2006. (Hina) - Najjača robna marka na tržištimaHrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije je Milka, a odhrvatskih robnih marki najbolje plasirana je Podravkina Vegeta.
ZAGREB, 22. ožujka 2006. (Hina) - Najjača robna marka na tržištima Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije je Milka, a od hrvatskih robnih marki najbolje plasirana je Podravkina Vegeta.

Pokazuju to rezultati istraživanja agencije Prizma, provedenog tijekom 2005. godine na uzorku od 8 tisuća potrošača (po dvije tisuće iz svake zemlje).

Druga robna marka po snazi u regiji je Coca Cola, a slijedi Lenor, potom Vegeta na četvrtom mjestu, kao jedina hrvatska robna marka među prvih deset, a na petom mjestu je Ariel. Među prvih deset još su Nivea, Orbit, Colgate, Grand (kava) i Fanta.

Uz Vegetu, jedina regionalna robna marka među prvih deset je Grand kava, koja se proizvodi u Srbiji.

Slijedeća hrvatska robna marka po snazi u regiji su Podravka juhe, na 14. mjestu, a slijede Kiki bomboni na 31. mjestu te Zdenka topljeni sir na 33. mjestu.

Na hrvatskom tržištu, vodeća je Vegeta, a slijede Zvijezda ulje, Ariel, Zvijezda majoneza i Coca Cola. Popis prvih deset zaokružuju Milka, Gavrilović pašteta, Jamnica-gazirana mineralna voda, Franck kava i Gavrilović salama.

Među prvih deset najsnažnijih marki u Hrvatskoj čak je sedam domaćih, pri čemu je najjača robna marka u regiji-Milka, na hrvatskom tržištu na šestom mjestu. Usporedbe radi, u Sloveniji među top deset marki su četiri domaće, u BiH samo jedna, a u Srbiji šest.

Vodeća robna marka u Srbiji je mineralna voda Knjaz Miloš, u Sloveniji jer to Barcaffe, a u BiH Milka.

Hrvati domaće proizvode iz skupine roba široke potrošnje smatraju kvalitetnijim od uvoznih. Nakon hrvatskih, na drugom mjestu su austrijski proizvodi, a slijede proizvodi iz Slovenije. Kao kvalitetne, hrvatski potrošači smatraju i robe iz Italije te proizvode međunarodnih korporacija.

Najmanje, pak, domaći potrošači cijene robe iz Srbije i Crne Gore, zatim bugarske, makedonske, pa slovenske.

Odnos potrošača iz Slovenije, BiH i Srbije rema hrvatskim proizvodima je različit. Tako su hrvatski proizvodi najviše cijenjene u BiH, a slijede potrošači u Srbiji koji više cijene hrvatske proizvode od Slovenaca.

Istraživanje agencija Prizma provedeno je po PGM (Product Group Manager) metodi u kojoj se snaga robnih marki široke potrošnje mjeri prema 13 pokazatelja. Ključnih pet pokazatelja tvore sliku uspješnosti marke, a to su poznavanje proizvoda, iskustvo, razmatranje, uporaba i odana uporaba.

(Hina) xduk yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙