Na svečanosti otvaranja istaknuta je važnost marketinga u postizanju sve veće konkurentnosti hrvatskih proizvoda kako na stranim, tako i na domaćim tržištima.
Ova sajamska priredba, kojoj je cilj prezentacija noviteta na području tržišnog komuniciranja, okupila je 170 izlagača iz 16 zemalja.
U odnosu na prošlogodišnji Sajam broj izlagača ove je godine povećan za 6,2 posto, a održava se na izložbenoj površini od 6500 četvornih metara.
Kroz izložbeni, stručni, edukacijski i društveni program PRIME je na jednom mjestu okupio oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće te sve ostale sudionike industrije marketinga i gospodarstva u cjelini.
Kroz tri dana trajanja sajma obrađivat će se teme iz područja marketinga i tržišnog komuniciranja, zatim teme poput ambalaže i pakiranja, grafičke industrije i industrije papira, novih tendencija u učinkovitom tržišnom komuniciranju kao i nove perspektive oglašavanja.
PRIME je zajednički projekt ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA-e.