FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Vidošević otvorio 4. međunarodne dane marketinga

Autor: ;tper;
ZAGREB, 16. veljače 2006. (Hina) - Predsjednik Hrvatske gospodarskekomore (HGK) Nadan Vidošević svečano je večeras otvorio 4. međunarodnedane marketinga "PRIME 2006", koji se od danas do subote održavaju naZagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 16. veljače 2006. (Hina) - Predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Nadan Vidošević svečano je večeras otvorio 4. međunarodne dane marketinga "PRIME 2006", koji se od danas do subote održavaju na Zagrebačkom velesajmu.

Na svečanosti otvaranja istaknuta je važnost marketinga u postizanju sve veće konkurentnosti hrvatskih proizvoda kako na stranim, tako i na domaćim tržištima.

Ova sajamska priredba, kojoj je cilj prezentacija noviteta na području tržišnog komuniciranja, okupila je 170 izlagača iz 16 zemalja.

U odnosu na prošlogodišnji Sajam broj izlagača ove je godine povećan za 6,2 posto, a održava se na izložbenoj površini od 6500 četvornih metara.

Kroz izložbeni, stručni, edukacijski i društveni program PRIME je na jednom mjestu okupio oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće te sve ostale sudionike industrije marketinga i gospodarstva u cjelini.

Kroz tri dana trajanja sajma obrađivat će se teme iz područja marketinga i tržišnog komuniciranja, zatim teme poput ambalaže i pakiranja, grafičke industrije i industrije papira, novih tendencija u učinkovitom tržišnom komuniciranju kao i nove perspektive oglašavanja.

PRIME je zajednički projekt ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA-e.

(Hina) xtp ymć

An unhandled error has occurred. Reload 🗙