Sajam će se održati na izložbenoj površini od 6.500 četvornih metara, a u odnosu na prošlogodišnji PRIME broj izlagača povećan je za 6,2 posto.
Osnovni ciljevi PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA, jesu prezentacija noviteta na području tržišne komunikacije, potaknuti razvoj marketinga u Hrvatskoj te prezentirati dostignuća i mogućnosti struke u zemlji te ojačati konkurentsku sposobnost hrvatskog gospodarstva i društva u cjelini.
PRIME je, kako je rečeno, pozicioniran kao mjesto godišnjeg susreta struke, svih onih koji se bave kreacijom, marketiranjem, produkcijom, distribucijom, komunikacijom i prodajom.
Tako će kroz izložbeni, stručni, edukacijski i društveni program, PRIME ove godine na jednom mjestu okupiti oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće te sve ostale sudionike industrije marketinga i gospodarstva u cjelini.
Na sajmu će se, između ostaloga, obrađivati i teme poput ambalaže i pakiranja, grafičke industrije i industrije papira, novih tendencija u učinkovitom tržišnom komuniciranju kao i novim perspektivama oglašavanja.
(Hina) xtp yds