FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dani marketinga "PRIME 2006" na ZV-u

Autor: ;tper;
ZAGREB, 14. veljače 2006. (Hina) - Četvrti međunarodni dani marketinga"PRIME 2006", koji će se od 16. do 18. veljače održati na Zagrebačkomvelesajamu, okupit će 170 izlagača iz 16 zemalja, najavljeno je nadanašnjoj konferenciji za novinare na ZV-u.
ZAGREB, 14. veljače 2006. (Hina) - Četvrti međunarodni dani marketinga "PRIME 2006", koji će se od 16. do 18. veljače održati na Zagrebačkom velesajamu, okupit će 170 izlagača iz 16 zemalja, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare na ZV-u.

Sajam će se održati na izložbenoj površini od 6.500 četvornih metara, a u odnosu na prošlogodišnji PRIME broj izlagača povećan je za 6,2 posto.

Osnovni ciljevi PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA, jesu prezentacija noviteta na području tržišne komunikacije, potaknuti razvoj marketinga u Hrvatskoj te prezentirati dostignuća i mogućnosti struke u zemlji te ojačati konkurentsku sposobnost hrvatskog gospodarstva i društva u cjelini.

PRIME je, kako je rečeno, pozicioniran kao mjesto godišnjeg susreta struke, svih onih koji se bave kreacijom, marketiranjem, produkcijom, distribucijom, komunikacijom i prodajom.

Tako će kroz izložbeni, stručni, edukacijski i društveni program, PRIME ove godine na jednom mjestu okupiti oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće te sve ostale sudionike industrije marketinga i gospodarstva u cjelini.

Na sajmu će se, između ostaloga, obrađivati i teme poput ambalaže i pakiranja, grafičke industrije i industrije papira, novih tendencija u učinkovitom tržišnom komuniciranju kao i novim perspektivama oglašavanja.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙