Sajam će trajati do 18. veljače, a održava se na izložbenoj površini od 6.500 četvornih metara. U odnosu na prošlogodišnji PRIME broj izlagača povećan je za 6,2 posto.
Osnovni ciljevi PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA, jest prezentacija noviteta na području tržišne komunikacije.
PRIME je pozicioniran kao mjesto godišnjeg susreta struke, svih onih koji se bave kreacijom, marketiranjem, produkcijom, distribucijom, komunikacijom i prodajom.
Kroz izložbeni, stručni, edukacijski i društveni program, PRIME je na jednom mjestu okupio oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće te sve ostale sudionike industrije marketinga i gospodarstva u cjelini.
Na sajmu će se, između ostaloga, obrađivati i teme poput ambalaže i pakiranja, grafičke industrije i industrije papira, novih tendencija u učinkovitom tržišnom komuniciranju kao i novim perspektivama oglašavanja.
Za poslovne posjetitelje i građanstvo sajam je otvoren danas prijepodne, a svečano otvaranje predviđeno je za večeras kada će PRIME otvoriti predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Nadan Vidošević.
(Hina) xtp yds