O monografiji i Klepaču govorili su urednica knjige Irena Miličević, Klepačeva kći Marina Würth Klepač i autorica Bosiljke Perić Kempf.
Miličević je ocijenila kako monografija o maestru Klepaču nije samo kronološki prikaz njegova života nego jedan živahan i živi kaleidoskop. Bio je jedan od najboljih promicatelja kulture i svoje domovine u inozemstvu, rekla je.
Marina Würth Klepač smatra kako joj je monografija omogućila da još bolje upozna oca. Podsjetila je kako je autorica knjige jedno poglavlje u njoj posvetila i njezinoj majci Ruži Cvjetičanin.
Perić Kempf je napomenula kako je Klepač iz Varaždina došao u Zagreb i tu se glazbeno školovao te kasnije kao glazbenik i pedagog stalno bio na putu Salzburg - Zagreb.
Bio je izvanredan pefagog i komorni glazbenika, rekla je dodavši i kako je osnovao Hrvatski komorni oktet.
Po autoričinu mišljenju, Klepač je u sviranju fagota došao do savršenstva.
Knjigu je objavila zagrebačka naklada Jasenski&Turk, a tekst s hrvatskoga na njemački jezik preveo je Boris Perić.
Rudolf Klepač (1913.–1994.) je hrvatski fagotist, bio je član i solist Zagrebačke filharmonije, a od 1955. orkestra Mozarteum u Salzburgu, profesor na Mozarteumu i voditelj komornoga puhačkoga ansambla u Salzburgu. Bio je vrhunski izvođač skladbi W. A. Mozarta, A. Vivaldija, kao i hrvatskih skladatelja.