Istraživanje se temelji na podacima o dva ključna pokazatelja tržišta osiguranja, odnosno osobnim osiguranjima i osiguranjima imovine (kuća, stan, predmeti u kućanstvu, auto).
Policu osobnog osiguranja u regiji ima prosječno 26 posto građana, a u Hrvatskoj 18 posto.
Prosjek kućanstava koje imaju barem jednu policu osiguranja imovine pak za regiji središnje i istočne Europe iznosi 42 posto, dok u Hrvatsko gotovo tri četvrtine kućanstava ima barem jednu policu osiguranja imovine.
Pritom iz GfK navode da među policama osiguranja imovine dominira obvezno osiguranje od auto odgovornosti, s udjelom od 69 posto.
Promatrano regionalno, u Slavoniji je udio kućanstava sa policama osiguranja imovine nešto manji od prosjeka za cijelu Hrvatsku i iznosi 64 posto, dok je u Sjevernoj Hrvatskoj, Istri i Primorju veći od prosjeka i iznosi oko 79 posto. Pritom su nositelji osiguranja rjeđe žene, osobe starije od 60 godina te oni s nižim primanjima i manje obrazovani.
Iz tih podataka u GfK donose zaključak da tržište osiguranja u Hrvatskoj pruža priliku za rast te navode da najveći interes postoji za životno osiguranje, i to kod osoba u dobi do 30 godina.