Time je rast prometa na mjesečnoj razini znatno ubrzao, budući da je u kolovozu porastao za tek 0,1 posto.
U usporedbi s lanjskim rujnom, pad prometa u trgovini na malo značajno je pak ubrzao. U rujnu je na godišnjoj razini promet smanjen za 3,1 posto, dok je u kolovozu njegov pad iznosio revidiranih 1,1 posto.
Promet u trgovini na malo hranom, pićima i duhanskim proizvodima smanjen je za 3,4 posto, a u trgovini neprehrambenim proizvodima za 2,9 posto. U kategoriji neprehrambenih proizvoda, promet je uvećan u trgovini na malo tekstilom, odjećom i obućom, po stopi od tri posto.
Jačanje prometa na mjesečnoj razini budi nadu da bi osobna potrošnja mogla poduprijeti aktivnosti u najvećem europskog gospodarstvu u trećem tromjesečju.
Najnovije istraživanje Gfk pokazalo je da se njemačka potrošačka klima neočekivano poboljšala na pragu studenog, dosegnuvši najvišu razinu u više od pet godina. Ujedno su potvrdili prognozu o 1-postotnom rastu osobne potrošnje u realnom izrazu u ovoj godini, dodajući da će njezina uloga u narednom razdoblju postajati sve važnija. Na osobnu potrošnju otpada oko 60 posto njemačkog bruto domaćeg proizvoda.