Indeks povjerenja potrošača u rujnu iznosi 34,15 bodova, u lipnju je bio na 34,41 bod, a u veljači ove godine iznosio je 37,75 bodova.
"I nadalje kod potrošača prevladava recesijsko raspoloženje vrlo slično onome iz 2009 godine", ocjenjuju iz GfK Hrvatska.
Po podacima te agencije za istraživanje tržišta, komponenta koja mjeri sklonost potrošnji malo je porasla, s 37,9 bodova iz lipnja na 40 bodova u rujnu.
Također je porasla, za dva boda, i komponenta koja mjeri ocjenu sadašnjeg financijskog stanja. Očekivanja budućeg dohotka su, međutim, nakon rasta u lipnju pala za pet bodova i time dosegla povijesni minimum, navode iz GfK, ne navodeći pritom vrijednosti tih dviju komponenti.
Indeks povjerenja potrošača dobiven je istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) Republike Hrvatske. Skala indeksa je od 0-100, pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu ekonomskog ciklusa.