Na festivalu će biti predstavljeno 200 brendova vrhunskih vina i delicija, a organizatori kao posebnost ističu 50-tak stranih izlagača čija se vina rijetko mogu naći u Hrvatskoj.
Festival će se održavati na dvije lokacije - u prostorima Gliptoteke HAZU će se na izložbenom prostoru predstaviti proizvođači vina i delicija, a u Centru Kaptol će se svaki dan festivala održavati projekcije odabranih dokumentaraca vezanih uz festival i brojne vinske radionice, kao i sedam panel rasprava s nekim od najpoznatijih svjetskih vinskih stručnjaka.
Na festivalu će se predstaviti i više udruga vinara iz cijele Hrvatske koji time žele promovirati kvalitetna hrvatska vina i Hrvatsku kao vinsku zemlju, a na konferenciji za novinare su, uz organizatore festivala Digitel grupu, sudjelovali i čelnici važnijih udruga - predsjednik Vinistre i Udruženja HGK Ivica Matošević, Vlado Krauthaker iz udruge u osnivanju Graševina Croatica, direktor Dalmacija Wine Expo Saša Špiranac i Ivica Kovačević iz udruge Vina Dalmacije.
Svi oni ističu kako je festival dobra prilika za predstavljanje hrvatskih vinskih potencijala na domaćem, ali i stranim tržištima.
Prije dvije godine pokrenuta je inicijativa udruživanja vinara u udrugu vinara pri HGK s ciljem stvaranja brenda Hrvatske kao vinske zemlje, ali van naših granica ta je spoznaja još u začecima, kazao je Matošević. To, smatra, treba hitno mijenjati, jer kvaliteta hrvatskih vina je iz godine u godinu sve bolja, a ako se ne napravi iskorak na strana tržišta doći će u pitanje i proizvodnja.
Ističe i kako nije dobra situacija u kojoj je uvoz šest puta veći od izvoza vina, kao i što više proizvodimo nego prodajemo te poručuje da takve trendove treba mijenjati.
Okupljanja vinara tome svakako pridonose, ali u tome će biti važna i pomoć države koja treba odrediti vino kao strateški proizvod poljoprivrede, kazao je Matošević.