Cilj je konferencije, kako su najavili organizatori iz tvrtke Teneo Data, povećati prepoznatljivost Hrvatske i regije na svjetskom tržištu po kvalitetnim vinima, povećanje proizvodnje i izvoza vina kroz upoznavanje i otvaranje novih tržišta, te poboljšanje trgovanja između zemalja regije.
Konferencije je podijeljena na izlagački dio u kojem se predstavlja 30 vinara iz Hrvatske, Slovenije, Crne Gore i Italije, dok drugi dio konferencije ima naglasak na edukaciju kroz seminare i radionice. Konferencijom se želi pomoći proizvođačima vina i drugih industrijskih pića pri ulasku na svjetsko tržište.
To je i dobra prilika domaćim i stranim proizvođačima u predstavljanju svojeg imidža tijekom izložbe vina, postizanju korporativnih ciljeva i proširivanju prodaje na ljestvici tržišta vina.
Organizatori su istaknuli kako je tradicija proizvodnje vina u Hrvatskoj jedna od najstarijih na svijetu. U Hrvatskoj je pod vinogradima 34.000 hektara, registrirano je 150.000 vinograda te 18.000 proizvođača vina. U 2010. je proizvedeno 1,43 milijuna hektolitara vina, a izvezeno je vina za 11,8 milijuna američkih dolara.
Jedan od predavača na radionicama, gastro stručnjak Rene Bakalović, ističe da je u nekim segmentima vina Hrvatska u svjetskom vrhu no treba raditi na marketingu, promociji i brendiranju.
Hrvatska ima fantastične proizvode, no premalo je priča o tim proizvodima i treba raditi na tome, odnosno na njihovom brendiranju, kao što to rade Talijani, Francuzi ili Austrijanci, kaže Bakalović.