FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Future Hotels: globalni hotelski lanci u Hrvatskoj čekaju povoljnu priliku

ZAGREB, 16. ožujka 2012. (Hina) - Globalni veliki i uspješni upravljački hotelski lanci poput Kempinskog, Accora i Hyatta istražuju tržište u ovoj regiji, pa i u Hrvatskoj, i čekaju povoljnu priliku za svoje poslovanje, posebno u gradovima, ali njihovu je prisutnost teško očekivati dok se ne poklopi puno faktora, od suradnje sa snažnim investitorom i/ili vlasnikom objekta, do dobre lokacije i adekvatnog tržišta koji će jamčiti dobru popunjenost.

Čulo se to uz ostalo na današnjoj prvoj međunarodnoj konferencija o hotelskoj industriji u Hrvatskoj koja je pod nazivom "Future Hotels" u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade u organizaciji međunarodne agencije "The P World" okupila 150 domaćih i stranih direktora različitih hotela.

Agencija "The P World" ima sjedište u Dubaiu, a uz Prag u zadnjih godinu dana ured i u Skopju odakle poslovnim konferencijama pokrivaju regiju Balkana (posebno Zagreb, Beograd i Sarajevo) te u novije vrijeme i Moskvu.

Među sudionicima konferencije osim spomenutih hotelskih lanaca bili su i predstavnici najvažnijih tražilica za putovanja i rezervacijskih sustava poput TripAdvisora, Expedie i Google-a koji su gotovo svi naglasili sve veću važnost online marketinga i društvenih mreža za turističku i hotelsku industriju.

Konferencija se održala u suradnji s brojnim hrvatskim partnerima među kojima je glavni sponzor bila tvrtka Horwath HTL Zagreb, čija je senior partnerica Sanja Čizmar konferenciju ocijenila pozitivnom i važnom za sadašnji trenutak hrvatskog turizma.

Nakon dugo godina sada je, kako smatra, došlo vrijeme za 'pravi biznis' u turizmu, i s te strane dobro je čuti iskustva velikih i uspješnih koji posluju u cijelom svijetu.

Istaknula je i da je za sada pokrivenost hrvatskog hotelijerstva s svjetskim brendovima 15 do 16 posto, dok je to u Europi oko 20 posto, kao i da tek sada zapravo, kada su tržišne performanse kod nas postale bolje, postajemo i zanimljiviji hotelskim lancima.

Ipak, od većine njih se ne mogu očekivati investicije, jer im to nije strategija, nego sa investitorima i vlasnicima objekta sklapaju menadžerske i upravljačke ugovore, što nosi puno manji rizik nego investiranje, napominje Čizmar.

Zanimanje za dolazak u Hrvatsku, a posebno u Zagreb kao glavni grad, na konferenciji je naznačio direktor razvoja lanca Accor Istvan Szauter dodavši da je njihova strategija ulaziti investicijski u projekte koji će jamčiti godišnji povrat na ulaganja od 15 posto. U Hrvatskoj je to za sada, koliko su istražili, ispod 10 posto.

Hrvatski hotelijeri na konferenciji u većini su takvo događanje ocijenjivali korisnim, dok neki smatraju da se možda malo više trebalo govoriti o odmorišnom turizmu i hotelima koji rade taj segment, a manje o gradskom turizmu i hotelima.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙