Očekivanja porasta dolazaka stranih turista agencije, kako ističu iz UHPA-e, temelje na prosječno 10 postotnom porastu prodaje aranžmana za te blagdane koja je ove godine krenula znatno ranije s obzirom da je i Uskrs ove godine oko tri tjedna prije nego je bio prošle godine.
Kada se tome pridodaju i školski proljetni praznici, koji su u Hrvatskoj ove godine nešto kraći nego prijašnji, i traju od 2. do 9. travnja odnosno od Cvjetnice do Uskrsnog ponedjeljka, agencije s razlogom u tim danima očekuju i povećan broj domaćih putovanja.
Najviše dolazaka stranih turista, kako kažu iz UHPA-e, može se očekivati sa tradicionalnih tržišta za hrvatski turizam Austrije, Italije, Slovenije, Njemačke i Mađarske, ali i iz Španjolske te Francuske.
Za domaće turiste ističu da većinom traže aranžmane u Hrvatskoj, ali ima ih koji će te blagdane provesti u bližim inozemnim destinacijama, poput Italije i Slovenije, kao i onih koji su se odlučili za putovanja u daleka odredišta.
Cijene aranžmana u Hrvatskoj su prema saznanjima UHPA-e na razini prošlogodišnjih, a najviše se traže hoteli s wellnessom i dodatnim sadržajima te animacijama za djecu i mlade.
Slično napominju i iz pulske turističke agencije Uniline, koja ove godine bilježi gotovo 30 posto veću prodaju aranžmana za uskrsne blagdane, pri čemu se najviše traže odredišta na Jadranu, posebno u Istri i Opatiji. Ove godine u top destinacijama za Uskrs na Jadranu prvi put je i Primošten, a bilježe i veliki rast prodaje aranžmana za Mali Lošinj. Njihovi klijenti najviše traže aranžmane na bazi tri noćenja, od 6. do 9. travnja.
I iz adriatica.net Grupe potvrđuju veliko zanimanje stranih tržišta za Hrvatskom tijekom Uskrsa, dodajući da će tih dana preko njih prevladati grupe, najčešće na četverodnevnim turama i to najviše u Istri.
Osim na Jadran i drugdje po Hrvatskoj, domaći će turisti i na proljetna putovanja u inozemstvo preko članice te Grupe Atlasa, i to najviše u Europi (Madrid), ali i u daleke destinacije poput Kine, Vijetnama, Kambodže, Meksika, Kube i Dubaia za što su, kako ističu iz te Grupe, najskuplji aranžmani rasprodani.
Dobre najave za Uskrs i prodaju bilježi i zagrebačka agencija Kompas koja, kako kažu, uz ostalo za te dane ima potvrđene čartere iz Španjolske.
Malo su sumnjičavi što se tiče dolazaka iz susjednih zemalja, Italije, Slovenija i Austrije, iz kojih se, kako kažu, očekuju dobre brojke ako bude lijepo vrijeme, ali ako za Uskrs padne kiša lako je moguće da čak i do 10 tisuća ljudi ipak ne dođe u Hrvatsku.
(Hina) xtam yds