Poraste su, kako dodaje, zabilježili i prošle godine u odnosu na 2010., i to povećanjem udjela poslovanja na svim za njih ključnim tržištima, Njemačkoj, Austriji, Italiji, Sloveniji, Mađarskoj, Slovačkoj, Švicarskoj, Skandinaviji te Rusiji, ali i na novim tržištima na kojima vide velike potencijale poput zemalja Beneluksa, Bugarske i Srbije.
Stoga ove godine očekuju uzlazni nastavak takvog trenda, tim više što su, kako kaže, za sada najave za proljeće jako dobre, a popunjenost u ožujku i travnju iznad očekivanja, pogotovo u vrijeme vikenda te za Uskrs. Dobru popunjenost očekuju i u ljetnim mjesecima koji su tradicionalno dobri, a kažu da svemu tome neće biti prepreka što su cijene smještaja za ovu godinu u prosjeku povećali 15 do 20 posto, dok za cijene usluge hrane i pića ističe da će porasti u skladu s povećanjem stope PDV-a.
Većina njihovih gostiju dolaze iz obližnjih zemalja te putuju automobilom, a najviše ih je iz Austrije, Njemačke, Italije, Slovenije, Slovačke, Češke i Hrvatske, a ove godine veliko zanimanje, posebno za predsezonu i posezonu, bilježe i među skandinavskim golferima.
U vezi poslovanja Zeuke naglašava i da općenito od otvorenja hotela u kolovozu 2009. svake godine bilježe sve bolje rezultate, a prošla im je bila najbolja godina do sada jer su je završili u plusu i s profitom, pri čemu ne navodi brojke.
Tome je uz ostalo pridonijelo i poboljšanje kvalitete usluge uslijed kontinuirane edukacije zaposlenika koji su odradili praksu u nekim od najboljih Kempinski hotela, a ove veljače i na devetodnevnoj Kempinski Adriatic Akademiju koju su kao prvu takve vrste organizirali unutar Kempinskog.
Najavljuje i da će na predstojećoj konferenciji "Future Hotels", jednoj od najvećih međunarodnih konferencija o hotelijerstvu u Hrvatskoj koja će se održati 16. ožujka u Zagrebu, predstaviti grupu Kempinski Hotels, iz koje u skoroj budućnosti u Hrvatskoj nisu planirana nova otvorenja i ulaganja.