Na tim je radionicama zagrebačka Turistička zajednica ove godine sudjelovala potaknuta lanjskim uspjehom pri nastupu u indijskom gradu Mumbaiu, kada je Zagreb osvojio nagradu "Award for Excellence - the most promising new destination" kao najpoželjnija nova destinacija u toj zemlji, ali i 8-postotnim povećanjem dolazaka turista iz Indije u prošloj godini.
Na radionicama u Indiji sudjelovalo je 30-ak izlagača iz cijelog svijeta, a iz Hrvatske je, kako navode iz TZGZ-a, osim njih još bila jedino agencija Uniline.
Jedan od pokrovitelja spomenutih radionica bio je zračni prijevoznik Qatar Airways, koji je tamo promovirao i direktnu zračnu liniju Doha-Zagreb koja će se otvoriti 9. svibnja ove godine, i uslijed čega se očekuje povećan broj dolazaka s arapskog poluotoka, ali i Indije.
Na sve tri radionice odazvalo se oko 500 agenata koji su pretežno bili zainteresirani za ponudu Zagreba i Hrvatske, a najčešća pitanja odnosila su se na pogodno vrijeme putovanja, mogućnosti kongresnih i poticajnih putovanja te je li u Hrvatskoj dostupna indijska hrana ili barem vegetarijanska.
Iz TZGZ-a ističu i da je Indija sve jače turističko tržište s kojeg sve više turista putuje u Europu privatno ili poslom, pri čemu kao zanimljivost iznose podatak da ti turisti samo za poklone odnosno suvenire sa svojih putovanja prosječno troše oko 1.500 eura.