Do kraja godine očekuje se da će biti ostvareno 20,5 milijuna noćenja i oko tri milijuna dolazaka.
Direktor županijske Turističke zajednice Denis Ivošević po završetku sjednice novinarima je izjavio kako se na njoj raspravljalo o tome kako pridobiti goste u pred i posezoni. Po njegovim riječima, jedan od načina je zasigurno jačanje dosadašnjih avio linija prema Zračnoj luci Pula, ali i uspostavljanje nekih novih.
Zasad je potvrđena linija iz Manchestera, koja bi trebala krenuti polovicom svibnja iduće godine, a trenutno se vode završni pregovori s Ryanairom za Pariz i Oslo, a u igri je i Baden, naglasio je Ivošević dodavši kako se s Wizzairom intenzivno pregovara za linije prema Krakovu i Varšavi, a s Lufthansom za Muenchen.
Turiste će se za dolazak u pred i posezoni 'mamiti' novim motivima dolazaka odnosno selektivnim oblicima turizma poput gastronomije, biciklizma i kulture koje će se pojačano promovirati iduće godine u kojoj se žele zadržati ovogodišnje rekordne brojke, kazao je.
Ivišević je izvijestio i da je destinacija Istra pokrenula izradu novog slogana, loga i vizualnog identiteta koji će se primjenjivati na novim promidžbenim materijalima.
Natječaj za novi slogan, koji će zamijeniti dosadašnji "Istra- zeleni Mediteran", zaključen je ovog tjedna. Ukupno je pristiglo čak 785 prijedloga za novi slogan koji će biti izabran do turističkog foruma koji će se održati 2. prosinca.