U županiji je boravilo 48.600 turista, sa 112.000 noćenja, a kako je istaknuo Antonio Sobol, direktor županijske turističke zajednice, ove godine nije bilo većih športskih događaja te se "turistički bum" temelji na stvarnim i kvalitetnim turističkim mogućnostima županije, posebice u Baranji, gdje turisti borave i po nekoliko dana na obiteljskim gospodarstvima.
Goste najviše zanimaju vinske ceste, kojih u županiji ima 11, i izvrsna gastronomska ponuda, a Kopački rit je pravi turistički brand i nezaobilazno odredište gotovo svih organiziranih turističkih dolazaka.
Sobol navodi kako su turističke ljepote odredišta u istočnoj Hrvatskoj uvrštene u mnogobrojne turističke ponude u svijetu pa je sve više gostiju iz SAD-a, Japana, Kanade, Indije, koji ističu da su došli uživati u tim ljepotama i na osnovi priča svojih prijatelja koji su ih već vidjeli. Među njima je i mnogo lovaca i športskih ribiča.
Sobol ocjenjuje kako se s pravom može govoriti o turističkom bumu u Osječko-baranjskoj županiji koja zauzima sve važnije ako ne i vodeće mjesto u kontinentalnom turizmu u Hrvatskoj.
I dalje nam se natjecati kvalitetnom promidžbom na stranim i domaćim turističkim burzama, rekao je Sobol, ustvrdivši da je vrlo bitno što se upravo u toj županiji proizvodi ekološka hrana.