Iz Unilinea procjenjuju da će do kraja ove godine ostvariti i planirani broj od 300 tisuća gostiju, većinom stranih, koji posredstvom te agencije dolaze u Hrvatsku.
Upravo u tom segmentu, incominga, što je i njihova strateška grana, agencija Uniline je zabilježila i najvažnije poraste ove godine u odnosu na prošlu, a povećanje do kraja ove godine od 13 posto planiraju i u segmentu rent-a-car usluge s više od 40 tisuća korisnika.
Od prošle godine ta je agencija nositelj franšize Europcara, jedne od vodećih rent-a-car kompanija u Europi, a osim incomingom i rent-a-carom bave se i drugim segmentima turističkog poslovanja nudeći raznolike turističke proizvode (smještaj, transfere, izlete, autobusne ture, organizaciju kongresa, incentive i druge).
U Hrvatskoj posluje putem deset poslovnica i online prodaje, a ove su godine povećali i broj zaposlenih s lanjskih 110 na njih više od 150.
U Unilineu su zadovoljni rastom prihoda s obzirom na otežane uvjete poslovanja na tržištu, te ističu kako su zabilježili 4,5 milijuna posjeta svojoj web stranici u ovoj godini, što pokazuje i veliki interes posjetitelja za online rezervacijski sustav i za Hrvatsku općenito.
Predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba ističe kako u narednim godinama planiraju iskorak u svim segmentima poslovanja i na razini regije s ciljem dodatnog širenja te da osim jedne od ključnih uloga u organiziranim turističkim dolascima u Hrvatskioj slično žele postići i u regiji.