Takve rezultate direktorica te Turističke zajednice Đurđica Šimičić objašanjava prije svega destinacijskim menadžmentom te brojnim aktivnostima stanovnika koji su svojim radom, odgovornošću, kreativnošću te suradnjom pridonijeli povećanju kvalitete usluga i promociji Lošinja kao otoka vitalnosti.
Dobar smjer u radu i razvoju dijelom su, kako kaže, potvrdile i ocjene tajnih gostiju o kvaliteti usluga na destinaciji Mali Lošinj. Takvo su ocjenjivanje ovog ljeta u tri navrata u suradnji s agencijom Heraklea proveli prvi put, a isto planiraju provesti i u iduće dvije godine.
Kazavši da su u tom ocjenjivanju dobili dobru četvorku te da su time jako zadovoljni, Šimičić to smatra i velikim poticajem za dalje poboljšanje kvalitete na svim razinama na otoku te će te rezultate uvažavati i pri planiranju iduće godine.
Ističe i da su sve tvrtke i obrtnici kao i grad Mali Lošinj uključeni u to ocjenjivanje kao partneri također zadovoljni rezultatima jer ono što nije dobro ili je lošije ocijenjeno mogu ispraviti i poboljšati.
Tajni su gosti na Malom Lošinju ovog ljeta bile tri obitelji koje su pojedinačno dolazile u lipnju, srpnju i kolovozu, bili su smješteni u hotelima i kampovima, istraživali kvalitetu raznih usluga, raspitivali se za razne informacije osobno i telefonski po cijelom otoku i prije dolaska slanjem e-mail upita, ocjenjivali ljubaznost ljudi, kao i kvalitetu raznih lošinjskih internet stranica, itd.
Tako su primjerice brzinu i kvalitetu odgovora na e-mail upite tajni gosti ocijenili sa 84 posto od mogućih 100 posto, dok su ljubaznost, ton razgovora, pozdrav i slično u telefonskom pozivu ocijenili sa 77 posto, a način na koji se u osobnom kontaktu komunicira s gostom s 84 posto.
Temeljem svega izrađen je izvještaj koji je svima uključenim na Malom Lošinju pokazao brojna područja za unapređenje, na čemu su, kako kaže Šimičić, svi spremni poraditi. Provođenje promjena u poslovanju kod nekih je već u tijeku, a tiče se primjerice poboljšanja u ponudi autohtonih jela i dječjih porcija, ponude najma bicikala, unapređenja malih sitnih detalja u hotelima ili kampovima te drugo.