Dobitnici nagrada proglašeni su tijekom večerašnjega finala za koje je predselekcijski žiri odabrao 21 dizajnerski rad, od 59 radova pristiglih na natječaj, za koji je jedini uvjet bio da su bili plakatirani na službenim oglasnim površinama u razdoblju od rujna prošle do kolovoza ove godine.
Radove su kandidirale agencije, dizajnerski studiji i klijenti, selekcijski žiri ih je odabrao, a bili su nominirani u šest kategorija: billboard, serija billboarda, city light, serija citylighta, megaboard te nagrada publike za najbolji billboard.
Osim nagrade publike koja je glasovala isključivo posredstvom interneta, o ostalim je nagradama odlučivao žiri od 18 članova u kojemu je bio i proslavljeni hrvatski dizajner i ilustrator Mirko Ilić, a predsjednica mu je bila Vesna Trnokop Tanta iz Hrvatske gospodarske komore. Članovi žiriji odabrali su pobjednike tajnim glasovanjem neposredno pred dodjelu OUTWARD-a 2006.
Ove su godine i žiri i publika bili suglasni kada se radilo o prvoj nagradi u kategoriji billboard koju su dodijelili plakatu "Blagi ili ljuti?" - autorskom djelu Imago reklamne agencije za klijenta- naručitelja tvrtku Podravka. Taj je plakat proglašen pobjednikom i u kategorijama city light i megaboarda u kojima je bilo po tri finalista.
Prva nagrada za dobitnike znači pak besplatno reklamiranje na 50 velikih plakatnih mjesta tijekom mjesec dana.
U kategoriji billboarda bilo je devet finalista, a osim pobjednika, proglašeni su i radovi kojima je žiri dodijelio drugo i treće mjesto. To su plakati "Jamnica- mjehurići" agencije Lowe Digitel i klijenta Jamnice te "Foto-oglasnik" agencije Cavarpayer i klijenta Oglasnika.
Kategorija serija billboarda imala je tri finalista, a pobjednikom je proglašen plakat "Music from within" agencije Bruketa&Žinić i naručitelja Jazzzg festivala.
Pobjednikom u kategoriji serija citylight-a proglašena je serija plakata "Obiteljsko nasilje nije sport" koji su djelo agencije Bruketa & Žinić, a naručitelj im je Autonomna ženska kuća.
Po riječima direktorice tvrtke "outdoor akzent" Gabijele Klarić, nagradu OUTWARD pokrenuli su kako bi potaknuli i nagradili kvalitetu i kreativnost u plakatnom dizajniranju. Jer, istaknula je, plakati su jedinstven medij koji komunicira s publikom u pokretu te omogućuje brzo upoznavanje s porukom i brzo stvaranje imidža.