FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SMS predstavio novi vizualni identitet pakiranja džemova

ZAGREB, 30. kolovoza 2006. (Hina) - Splitska tvrtka SMS predstavila je danas novi vizualni identitet pakiranja svojih džemova, te najavila nove proizvodne linije džemova od suhog voća.
ZAGREB, 30. kolovoza 2006. (Hina) - Splitska tvrtka SMS predstavila je danas novi vizualni identitet pakiranja svojih džemova, te najavila nove proizvodne linije džemova od suhog voća.

Novo pakiranje SMS-ovih džemova oslanja se na koncept trobridne boce, kakva se već upotrebljava za pakiranje SMS-ovog maslinovog ulja. Boce su zapremine 240 grama s etiketama koje uz oznaku proizvoda, sadrže fotografije otisaka prstiju umrljanih džemom.

Autor novog vizualnog identiteta Boris Ljubičić kaže da je cilj novog dizajna ambalaže postići odmak od sterilnog i umjetnog dizajna mnogih hrvatskih prehrambenih proizvoda i sugerirati ukusnost džemova.

U novoj staklenoj ambalaži prodavat će se džemovi od suhe smokve, marelice, šljive, brusnice i jabuke, višnje i jabuke te od miješanog mediteranskog voća, rekla je voditeljica SMS-ovog marketinga Marina Jakovčić.

Prema njezinim riječima, ti proizvodi namijenjeni su uglavnom izvozu, pri čemu su najznačajnija tržišta SAD i Kanada.

Poduzeće SMS osnovano je 1989. godine, a vlasnik je Srđan Mladinić iz Splita. U početku se bavilo preradom ribe, a sredinom devedesetih asortiman nadopunjuje mediteranskim kulturama kao što su masline i maslinovo ulje. Danas proizvodi prerađevine od slane ribe, maslinovo ulje, prerađevine od povrća i slatki program.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙