Novo pakiranje SMS-ovih džemova oslanja se na koncept trobridne boce, kakva se već upotrebljava za pakiranje SMS-ovog maslinovog ulja. Boce su zapremine 240 grama s etiketama koje uz oznaku proizvoda, sadrže fotografije otisaka prstiju umrljanih džemom.
Autor novog vizualnog identiteta Boris Ljubičić kaže da je cilj novog dizajna ambalaže postići odmak od sterilnog i umjetnog dizajna mnogih hrvatskih prehrambenih proizvoda i sugerirati ukusnost džemova.
U novoj staklenoj ambalaži prodavat će se džemovi od suhe smokve, marelice, šljive, brusnice i jabuke, višnje i jabuke te od miješanog mediteranskog voća, rekla je voditeljica SMS-ovog marketinga Marina Jakovčić.
Prema njezinim riječima, ti proizvodi namijenjeni su uglavnom izvozu, pri čemu su najznačajnija tržišta SAD i Kanada.
Poduzeće SMS osnovano je 1989. godine, a vlasnik je Srđan Mladinić iz Splita. U početku se bavilo preradom ribe, a sredinom devedesetih asortiman nadopunjuje mediteranskim kulturama kao što su masline i maslinovo ulje. Danas proizvodi prerađevine od slane ribe, maslinovo ulje, prerađevine od povrća i slatki program.