Za 13 posto povećan je i volumen prodaje, na 255 tisuća hektolitara piva. Pritom je volumen prodaje u Hrvatskoj povećan za 13 posto, a u izvozu za 38 posto.
Tržišni udjel Carlsberg Croatie u Hrvatskoj je, prema podacima tvrtke, u prvih šest mjeseci iznosio 12,63 posto, dok je u istom razdoblju prošle godine bio 12,28 posto.
U tvrtci ističu zadovoljstvo rezultatima za prvo polugodište te napominju da su poboljšanja ostvarena unatoč tome što kompanija nije provodila velike marketinške kampanje tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj.
Carlsberg Croatia je dio danske pivarske grupacije Carlsberg. Ima 300 zaposlenih, a prošle godine ostvarila je ukupni prihod od 377 milijuna kuna.
Matična tvrtka, grupacija Carlsberg, objavila je danas da je u prvih šest mjeseci ove godine utrostručila neto dobit na 141 milijuna eura, podigavši razinu ciljane dobiti za cijelu godinu.
Razlozima rasta, Carlsberg navodi poboljšanje tržišnih uvjeta u zapadnoj Europi te prve koristi od integracije pivovara u Rusiji u okviru zajedničkog ulaganja pod nazivom Baltic Beverages Holding (BBH) s britanskom grupacijom Scottish and Newcastle.