Najveći izazov pri uvođenju metode 20 ključeva u Hrvatskoj je po njegovoj ocjeni definiranje ciljeva poduzeća i upoznavanje svih upravljačkih i izvršnih razina s tim ciljevima.
"Nevjerojatno, ali mnoga hrvatska poduzeća nemaju definirane strateške ciljeve i prvi zadatak je definirati ih", rekao je Sečak.
Isto tako, Sečak kaže da tvrtke uglavnom pozitivno reagiraju na zahtjev programa da u pokušaju unapređenja poslovanja sudjeluju svi zaposlenici, a ne samo menadžment.
Provedbu metode "20 ključeva" hrvatskim tvrtkama sufinancira Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva kroz Program poboljšanja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva, i to sa 40 posto troškova.
Program "20 ključeva" razvio je japanski profesor Iwao Kobayashi, a prvi put je primjenjen u Toyoti. Obuhvaća 20 praktičnih i integriranih metoda za unapređenje konkurentnosti i to poboljšanjem proizvoda i usluga, njihovom bržom isporukom i nižim cijenama. Ta se metoda danas provodi u oko 700 tvrtki u 55 zemalja, a u gotovo polovici tih zemalja programe sufinanciraju vlade, u sklopu poticanja konkurentnosti.
U Hrvatskoj će u tri godine trajanja programa Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva na njegovo sufinanciranje utrošiti oko 2 milijuna eura, dok se sudjelovanje tvrtki u troškovima primjene tog programa, ovisno o njihovoj veličini i broju zaposlenih, kreće između 12 i 90 tisuća eura.
Neke hrvatske tvrtke u kojim se provodi program su Chromos boje i lakovi, Končar INEM, Đuro Đaković Montaža, ESCO Metal, Emka, Ivančica, Labud, Kraš, Holcim, Zračna luka Zagreb i druge.