ZAGREB, 19. svibnja 2006. (Hina) - Podravka je na tržište Australije lansirala četiri nova proizvoda - tekuće bujone pod markom Vegeta s ciljem da s novim proizvodima u prvoj godini zauzme 10 posto tržišta tekućih bujona vrijednog 33
milijuna australskih dolara, priopćeno je iz Podravke.
ZAGREB, 19. svibnja 2006. (Hina) - Podravka je na tržište
Australije lansirala četiri nova proizvoda - tekuće bujone pod markom Vegeta s
ciljem da s novim proizvodima u prvoj godini zauzme 10 posto tržišta tekućih
bujona vrijednog 33 milijuna australskih dolara, priopćeno je iz Podravke. Podravka s Vegetom na australskom tržištu drži četvrtinu tržišta u
kategoriji praškastih dodataka jelima (odmah iza lidera Unilevera), a
lansiranje ovih proizvoda predstavlja ulazak u novu kategoriju tekućih bujona
koja u Australiji bilježi velike stope rasta.
Tekući bujoni novi su proizvodi u portfoliju marke Vegeta, a razvijeni
su u suradnji Podravke d.d. i Podravke International Sydney koja na australskom
tržištu posluje od 1994. godine.
(Hina) xpp/xtp yds