Međutim, za razliku od usporednog razdoblja prošle godine, ove godine izvršene su dodatne rezervacije marketinških troškova, a na manju neto dobit značajno su utjecale i manje pozitivne tečajne razlike u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pojasnili su u tvrtki.
Ostvareni prihodi od prodaje od 758,2 milijuna, predstavljaju porast prodaje od 3 posto, što, s obzirom da ove godine prodaja u vrijeme uskrsnih blagdana nije ušla u realizaciju prvog kvartala, predstavlja značajan rast prodaje na početku godine.
Na hrvatskom tržištu ostvaren je prihod od 383,6 milijuna kuna i na razini je prošlogodišnjeg. Na inozemnim tržištima ostvareni prihod je iznosio 374,6 milijuna kuna, čime je prihod od prodaje na inozemnim tržištima narastao u ukupnom prihodu i sudjeluje sa 49,4 posto.
Od inozemnih tržišta najveći rast, prema podacima iz Podravke, realiziran je na tržištima jugoistočne Europe, i to 12 posto, dok je visok rast (19 posto) ostvaren i na tržištima zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Orijenta. S druge strane, pad u odnosu na isto razdoblje lani zabilježen je na tržištu srednje Europe (3 posto), te istočne Europe (7 posto).
Promatrano po grupama proizvoda, gotovo sve grupe proizvoda bilježe rast prodaje.
Tako je Vegeta ostvarila porast prodaje od 2 posto, meso i mesni proizvodi 10 posto, voće i povrće 9 posto, dok su Podravka jela, te dječja hrana, slastice i snack ostvarili rast od 3 posto. Rast prodaje trgovačke robe iznosio je 19 posto.
Pad prodaje, od po 8 posto, kako su objavili iz tvrtke, zabilježen je u kategoriji riže i grahorica te pića.
(Hina) xtp yds