FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Volkswagenov Golf 'caruje' cestama u BiH

ZAGREB, 2. veljače 2006. (Hina) - Svaki treći automobil u vlasništvugrađana Bosne i Hercegovine je Volkswagen Golf, a svaki peti Golf 2,pa je to daleko najzastupljeniji model automobila u BiH, a Volkswagennajzastupljenija marka, podaci su agencije GfK.
ZAGREB, 2. veljače 2006. (Hina) - Svaki treći automobil u vlasništvu građana Bosne i Hercegovine je Volkswagen Golf, a svaki peti Golf 2, pa je to daleko najzastupljeniji model automobila u BiH, a Volkswagen najzastupljenija marka, podaci su agencije GfK.

Udio Golfa među automobilima u vlasništvu građana BiH je 34 posto, a modela Golf 2 21 posto.

Zahvaljujući najviše Golfu, Volkswagen je najzastupljenija automobilska marka u BiH. Volkswagenovi automobili čine gotovo polovicu (46 posto) bosanskohercegovačkog voznog parka.

Drugo mjesto među proizvođačima zauzima Opel (13 posto), a slijede Audi i Ford sa približno podjednakim udjelom na tržištu (10 posto).

Zastava je jedini proizvođač koji ne dolazi iz Njemačke među 5 vodećih i ima 7 posto udjela na tržištu, a iza nje je Mercedes sa 5 posto.

Iako možda iznenađujuće zvuči podatak da je svaki dvadeseti osobni automobil u BiH Mercedes, treba znati da je prosječna starost automobila ove marke čak 16,3 godina.

Inače, prosječna starost osobnih automobila u BiH je 15,2 godine.

Polovica automobila je starosti od 16 do 20 godina, čak 21 posto između 20 i 24 godine, dok je samo 4 posto mlađih od 5 godina.

Vlastiti automobil posjeduje četvrtina građana BiH starijih od 18 godina, a od tog broja samo njih 3 posto posjeduje dva ili više automobila.

Da su automobili još uvijek u BiH dominantno muška preokupacija, govori podatak da je među vlasnicima automobila 84 posto muškaraca, dok je 16 posto automobila u vlasništvu žena.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙