FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Grupacija BMW u 2005. povećala prodaju za 10 posto

ZAGREB, 11. siječnja 2006. (Hina) - Grupacija BMW povećala je prodaju u2005. godini za 10 posto isporučivši 1,33 milijuna automobila pri čemusu rast prodaje ostvarile sve marke grupacije, priopćio je BMW.
ZAGREB, 11. siječnja 2006. (Hina) - Grupacija BMW povećala je prodaju u 2005. godini za 10 posto isporučivši 1,33 milijuna automobila pri čemu su rast prodaje ostvarile sve marke grupacije, priopćio je BMW.

Kod marke BMW, s 1.126.800 prodanih automobila, u odnosu na 2004. godinu zabilježen je rast prodaje od 10,1 posto.

Prodaja automobila marke MINI je prema 2004. godini povećana za 8,7 posto, a Rolls-Royce sa 796 prodanih Phantoma lagano je iznad prodaje iz 2004. godine (792).

Najprodavaniji automobil BMW-ove grupacije u prošloj godini bila je nova limuzina serije 3. Ona sa 229.900 isporuka od uvođenja na tržište u ožujku prošle godine, u ukupnoj prodaji BMW-ove grupacije u 2005. godini sudjeluje sa 17 posto.

Najviše automobila u 2005. godini, 307 tisuća, Grupacija BMW prodala je u SAD-u. Slijedi Njemačka sa 295.900 prodanih automobila i Velika Britanija sa 162.550 isporuka.

U Hrvatskoj, BMW je tijekom 2005. godine prodao 1.030 automobila, 31 više nego 2004. godine te zauzeo 15. mjesto u prodaji po markama s udjelom od 1,46 posto na tržištu novih putničkih automobila

(Hina) xduk yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙