Mičetić smatra da je taj zakonski prijedlog lošiji od Zakona o javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prometu.
Rekao je da je prijedlog zakona povezan sa sudbinom "Jadrolinije" te da "Komora ne može doći do studije 'Koncepcija i prijedlog privatizacije 'Jadrolinije'" koju je u rujnu 2005. izradio Ekonomski fakultet u Zagrebu".
Mičetić je istaknuo da bi zakonski prijedlog omogućio da se na natječaj za koncesije na državnim linijama jave brodar koji nije vlasnik broda, uz dokaz da će taj uvjet ispuniti do sklapanja ugovora o koncesiji.
Govoreći o motivima za liberalizaciju tržišta, odnosno o tome što bi mogla biti tržišna motivacija novih brodara, Mičetić je ocijenio da bi se "državna potpora mogla raspršiti na više privatnih brodara", odnosno da je "stvaran cilj tržišne utakmice za prijevoz na neisplativim linijama novčana potpora društvene zajednice, a ne dobit iz poslovanja".
Mičetić drži da su opasnosti od privatizacije i smanjenja utjecaja države na brodove državne flote još preveliki za predviđenu liberalizaciju tržišta te da bi prijedlog zakona mogao stvoriti zbrku i plodno tlo za korupciju.