FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kad je kupnja u pitanju, žene odlučuju

LONDON, 28. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Neki kažu da je ovo muškisvijet, ali žene zapravo obavljaju većinu kupnje i donose odluke kadje zabava u pitanju, vidi se iz studije koja bi mogla utjecati naoglašivače i medije.
LONDON, 28. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Neki kažu da je ovo muški svijet, ali žene zapravo obavljaju većinu kupnje i donose odluke kad je zabava u pitanju, vidi se iz studije koja bi mogla utjecati na oglašivače i medije.

Odavno se zna da žene biraju većinu odjeće za obitelj i odlučuju o uređenju stana, ali istraživanje tržišta tvrtke NPD na 51.000 kućanstava, pokazalo je neke iznenađujuće činjenice kad je u pitanju spol onoga tko odlučuje o kupnji.

Muškarci se oslanjaju na žene kad treba izabrati film, restoran i televizijsku emisiju, navodi se u tom istraživanju koje će biti objavljeno za dva tjedna.

Rezultati studije pokazuju da žene odlučuju i gdje će se sjediti u kinu, gdje kupovati hranu i koje goste pozvati u kuću.

Jedina područja na kojima muškarci odlučuju jesu odabir elektronskih aparata i obiteljskoga auta te uravnoteživanje obiteljskoga proračuna.

Spolne razlike pri kupnji mogle bi utjecati na oglašavačke, medijske i obrazovne tvrtke, rekao je glavni analitičar NPD-a Marshall Cohen koji je vodio istraživanje.

"Svatko tko vodi neku marku, oglašava proizvod ili radi za reklamnu kompaniju, mora biti svjestan takvih pomaka u potrošačkoj dinamici", rekao je Cohen.

Žene su dvaput više sklone padanju pod utjecaj oglasa u časopisima, ali oglasi u novinama više utječu na muškarce, pokazala je studija. Također, muškarci češće promijene program kad počnu reklame, ali žene dvaput češće odlaze iz te prostorije, jedan je od rezultata studije.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙