FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Lura i Jamnica o rastu cijena

ZAGREB, 9. siječnja 2006. (Hina) - Poskupljenja prehrambenih proizvodai bezalkoholnih pića i napitaka Lure za sada još nema, no kao što jeveć najavljivano, uslijed primjene Pravilnika o ambalaži i ambalažnomotpadu, uskoro će doći do porasta tih cijena, zavisno od proizvoda od12 do 15 posto, kazali su u toj prehrambenoj kompaniji.
ZAGREB, 9. siječnja 2006. (Hina) - Poskupljenja prehrambenih proizvoda i bezalkoholnih pića i napitaka Lure za sada još nema, no kao što je već najavljivano, uslijed primjene Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu, uskoro će doći do porasta tih cijena, zavisno od proizvoda od 12 do 15 posto, kazali su u toj prehrambenoj kompaniji.

U Jaminici su pak potvrdili kako su uslijed stupanja na snagu novog Pravilnika bili prisiljeni povisiti cijene svojih proizvoda u nepovratnoj ambalaži u prosjeku oko 20 posto.

U prilog tome da su cijene rasle radi primjene Pravilnika u Jamnici navode činjenicu da se cijene njihovih proizvoda u povratnoj ambalaži nisu mijenjale.

I u Luri tvrde kako će sve promjene maloprodajnih cijena uslijediti jedino i isključivo radi primjene Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu.

Tako će svježe mlijeko u pet ambalaži poskupjeti za 15 posto odnosno 60 lipa po boci, dok će ostali fermentirani proizvodi pakirani u pet ambalažu poskupjeti za 12 do 15 posto, odnosno 60 do 70 lipa po proizvodu.

Također, trajno mlijeko i ostali fermentirani proizvodi u kartonskoj ambalaži, poskupit će za oko 1 posto, dok će maloprodajne cijene bezalkoholnih pića i napitaka porasti ovisno o vrsti ambalaže u kojima je pojedinačni proizvod pakiran.

(Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙